ziarno

30Gru07

ściegi na drutach - ziarno

wymagana liczba oczek: wielokrotność 2 + 1 o.

Rząd 1 [PS]: 1p, *1l, 1p*.

Powtarzaj rząd 1, by uzyskać ścieg Ziarna.



5 Responses to “ziarno”

  1. 1 gośka

    Może mi ktoś dokładniej wytłumaczyć ten ścieg? Robimy 1 oczko lewe, jedno prawe? i tak w kółko? Wtedy powstaje ściągacz, więc nie wiem jak zrobić to ziarno / Jestem początkująca więc proszę o pomoc

    • 2 apu

      trzeba robić na przemian, pod lewym oczkiem prawe, a przy ściągaczu masz lewe pod lewym, prawe pod prawym

      • 3 Anonim

        Mam problem ze śniegiem ryżowy dlatego ze po przekreceniu robótki i zrobieniu oczka lewego nad prawym wychodzi mi „ściągacz” a nie ryż?

  2. 4 Ania521L

    Witam! Proszę mi napisać co oznaczają te gwiazdki? (*) lub PR/LS? i inne oznaczenia. Ponieważ po raz pierwszy próbuje korzystać z tej strony i dopiero się uczę.

    Z góry dzięki:)
    Ania521L.


  1. 1 ściegi « wzory na druty, tłumaczenia, ściegi

Skomentuj

