ścieg francuski

18Sty08

ściegi na drutach - ścieg francuski, pp [prawo, prawo]

wymagana liczba oczek: wielokrotność 1 o.

Rząd 1 [PS]: p.
Rząd 2: p.

Powtarzaj rzędy 1-2, by uzyskać Ścieg francuski.



6 Responses to “ścieg francuski”

  1. 1 liska

    mam trudność z rozszyfrowywaniem oznaczeń, więc nic nie zrozumiałam🙂 ale ścieg fajny:)

  2. 2 Nyn

    Wielokrotność 1 o. to ile chcesz oczek tyle robisz poprostu jak szeroka ma być robótka
    PS – to prawa strona robotki czyli ta od ktorej zaczynasz
    w ty przypadku wciaz przerabiasz prawe oczka i na prawej stronie i na lewej (normalnie na lewej stronie przerabiasz lewe) a wychodza lewe🙂 i masz ścieg francuski

  3. 3 panna_a

    przez przypadek robiąc pierwszy raz na drutach wyszedł mi właśnie taki ścieg… nie wiedziałam, że na lewej stronie, należy przerabiać lewe oczka… pozdrawiam

  4. 4 micu

    Moja mama na dobry początek nauczyła mnie właśnie tego ściegu🙂 I robiąc kilka pierszyc robótek używałam tylko i wyłącznie tego😄 Teraz poszerzam horyzonty ^^

  5. Wonderful beat ! I wish to apprentice while you amend your website, how can i subscribe for a
    blog site? The account helped me a acceptable deal.
    I had been a little bit acquainted of this your broadcast provided shiny transparent idea


  1. 1 ściegi « nie taki drucik straszny, czyli dotykanie kolorów

Skomentuj

