piana morska

15Sty08

ściegi na drutach - piana morska

wymagana liczba oczek: wielokrotność 10 + 6 o.

Rzędy 1 i 2: p.
Row 3 [PS]: 6p, *[n] x2, 1p, [n] x3, 1p, [n] x4, 1p, [n] x3, 1p, [n] x2, 6p*.
Rząd 4: p i spuść wszystkie narzucone w poprzednim rzędzie oczka z drutów.
Rząd 5 i 6: p.
Rząd 7: 1p, *[n] x2, 1p, [n] x3, 1p, [n] x4, 1p, [n] x3, 1p, [n] x2, 6p*, ostatnie powtórzenie zakończ jako 1p zamiast 6p.
Rząd 8: jak rz. 4.

Powtarzaj rzędy 1-8, by uzyskać ścieg Piana morska.



4 Responses to “piana morska”

  1. Witam serdecznie. Bardzo będę wdzięczna o podanie objaśnień dla wszystkich skrótów w objaśnieniu ściegów. Co mi z tego jak nie wiem co oznaczają skróty. Nie mam zielonego pojęcia co do czego ? Dla znawców to chleb z masłem niestety nie dla mnie. A też bardzo bym chciała być taka mądra i zrobić coś pięknego dla wnusi, której oczekuję. Pomóżcie więc przyszłej babci.

  2. 2 Anonim

    n-narzut x4 np 4 razy narzuc nitke na drut
    p-oczka prawe

  3. 3 Anonim

    podoba mi się ten wzór, dzięki


  1. 1 ściegi « nie taki drucik straszny, czyli dotykanie kolorów

Dodaj komentarz