ściegi

30Gru07

andaluzyjski

ażurowy ściągacz

bambus

diamenty

dziurki

francuski +

gałązki świerku

groty

kolumny

kostki

koszyk +

krata

kreski

krople

krzewy

maliny

mech +

mozaika +

piana morska

plecionka

szeroki ściągacz +

ukośny ściągacz

ulewa

wodospady

wypukłe zygzaki

ziarno +

źdźbła trawy

WARKOCZE

cukierki

łańcuchy

miniwarkocz

ogniwa nowy

plaster miodu

piernik

podkowa

spaghetti

warkocze i ażur

+ – ścieg obustronny, na lewej stronie prezentuje się identycznie lub bardzo podobnie

========================================================================

jeśli znasz ładny i/lub przydatny ścieg, którego tu nie ma, a chcesz, by pojawił się na tej stronie, daj mi znać: mail.



42 Responses to “ściegi”

  1. 1 Pika

    Witam! Nareszcie coś konkretnego i prostego w wyjaśnieniu. Skróty genialnie proste. Długo szukałam, tu mi się podoba. Jednak trochę niezręcznie się czuję pisząc do… anonimowej autorki. Nawet imienia…? Mam też problem z video – „kliknij pow. obrazek…”. Niestety obrazka nie ma. Nie mogę przejrzeć video, a szkoda. Jeśli można, proszę o podpowiedź w spr. video, może być na e-mail.
    Gratuluję i pozdrawiam.

  2. 2 małgorzata

    witam!
    może znasz wzór na ścieg falowy jest to rodzaj krzyżowanych oczek na ściegu gładkim, usiłuje go znaleźć.
    pozdrawiam
    małgorzata

  3. 3 małgorzata

    oj nie

  4. 4 Magda

    Mam pytanie – co to jest „marker”?????

  5. 5 monia

    mam problem z pewnym sciegiem ktory znalazlam w gazetce, na tej stronie niestety go nie ma. chodzi o to ze nie moge rozszyfrowac roznicy miedzy ‚3o.l przerobione razem’ a ‚ 3 o.l przerobione razem w to samo o.’

  6. 6 Ania

    Hej! 🙂
    Baaardzo fajna stronka, naprawdę. Wszystko nazwane, poukładane, opisane… SUPER!!! Pozdrawiam założycielkę 🙂

  7. 7 karolciaaaa

    wspaniała stronka, mam tylko problem z jednym sciegiem, mianowicie piana morska. bardzo mi sie podoba, ale nie wychodzi mi [n] x 3…? z pojedynczym narzutem nie mam problemu. Moze ktoś mi pomóc? z gory dziekuje. pozdrawiam ;))

  8. 8 Bozena

    Bardzo fajna stronka. Pozdrawiam

  9. 9 matinka

    Szukam opisu ściegu takiego jak na tym obrazku z płyty SDM

    Ja go znałam jako „plaster miodu” ale u Ciebie jest to inny wzór.
    Byłabym wdzięczna za ten wzór:))

  10. 10 kasia

    Tez mnie to interesuje

  11. super strona!!mam jednak pytanie chcialam zrobic sweterek i spisalam wzor „warkocze i azur”niestety nie wiem co oznacza litera W w 7 rzedzie prosze o odpowiedz

  12. Cudowna stronka,nie wiedziałam o niej.Naprawde można się dużo nauczyć.

  13. fajna strona

  14. 14 gosia2009

    witam bardzo ciekawe tu sie znajdują,mam pytanie potrzebuje wzór na prosty sweter z dekoldem łódkowym roz 38 prosze o pomoc

  15. 15 Anonim

    Witam serdecznie,szukam wzoru pajaki.Wiem ze nosi tez inna nazwe niestety jaka nie.Z gory bardzo dziekuje.

  16. 16 gaja

    Dzień dobry
    szukam wzoru, który przypomina gwiazdki lub dmuchawce. Dawno temu go robiłam, ale nie pamiętam jak. Tak jak przy warkoczach coś się zdejmuje na zapasowy drut i przerabia najpierw dalsze oczka a potem bliższe, albo skręca się drut, na który zdjęło się nić…. No NIE PAMIĘTAM! Można nim zrobić całość robótki, więc wzór jest jeden obok drugiego.
    Jeśli znacie – proszę o zdjęcie i opis.
    Strona wspaniała. Gratuluję!
    Pozdrawiam.

  17. 17 krysia

    kiedyś robiłam sweterki dla dzieci niestety było to bardzo dawno i nie mam już tych gazet chodzi mi o wzór krokodyla i słonia

  18. 18 celina

    Nawet nie pamiętam ile tego wszystkiego na drutach i szydełkiem zrobiła,.Idzie zima więc powracam do robótek.Wzasadzie musze sobie troszke przypomnieć i nauczyć się nowości.Tu widze ,że znajde to co mi się podoba.

  19. 19 Anonim

    Świetny pomocny portal 🙂

  20. Your style is really unique in comparison to other people I’ve read stuff from. I appreciate you for posting when you’ve got the
    opportunity, Guess I will just bookmark this site.

  21. That iss a great tip particularly to those new to
    the blogosphere. Simple but very accurate info… Thanks for
    sharing this one. A must read post!

  22. 22 Ela

    Od dawna szukalam czegos takiego,wiele lat temu robilam jakies wzorki,ale to nie bylo masowe.Dzisiaj mam wiecej czasu i checi na robotki wrocily.Druty i szydelko to cos na ta zime.Chce oddac sie tym przyjemnosciom.Jezeli chodzi o szydelkowanie,hmm z lat szkolnnych pamietam jak nabrac oczka scieg prosty i jakies koleczka i to wszystko.Ale wszystko po koleji,Mam nadzieje ze dzieki tej stronce pojme techniki robienia.Szkoda tylko ze nie moge otworzyc zdjec,nie wiem czy to tylko ja mam ten problem.Serdeczne uklony dla zalorzyciela tego portalu

  23. This piece of writing will assist the internet people for
    setting up new website or even a weblog from start to end.

  24. Wow, this paragraph is good, my sister is analyzing these things, so I am going to let
    know her.

  25. Amazing! This blog looks exactly like my old one!
    It’s on a totally different subject but it has pretty much the same page layout and design.
    Great choice of colors!

  26. The in turn with word of advice self-same near in my experience.
    Thank you exceptionally a lot beforehand.
    Ones acquaintance with this matter is extremely good, I’m happy that will here’s
    got back. Thanks a lot another time!

  27. During a recession when unemployment is at peak percentages,
    many self-employed writers, developers, and graphic designers are willing to reduce their rates as they compete for freelance project bids.

    It’s important to mention here that the Zend Framework Case
    Study showed that Magento created a huge success
    with enterprise e – Commerce platforms. However, it’s always important to monitor your website
    and make sure that it’s indexed in Google, Yahoo, MSN, and other search engines at all times.

  28. Article writing is also a fun, if you know afterward you
    can write or else it is difficult to write.

  29. Undeniably imagine that which you stated.
    Your favorite justification seemed to be at the net the easiest thing to take into
    account of. I say to you, I definitely gett irked while people consider worries that they plainly do not understand about.
    You managed to hit the nail upon the highest and also defined out the whole thing without having side-effects
    , other people can take a signal. Will probably be back to get more.
    Thank you

  30. We’re a gaggle of volunteers and starting a brand new scheme
    in our community. Your site offered us with valuable information to work on.
    You’ve performed an impressive activity and our entire neighborhood will likely be thankful to you.

  31. For all neil young those sitting on Duck window-sill.
    Today I asked the executive, how many companies actually talk to you today.
    Thhe story of a neil younng Placee’s allocation and commitment
    to improving the well-being of your imagination. Rounding out the truth
    is so: And this word ‚love, ‚ cried Hal,
    leaping up. We walked on all the neil younng instances of it.

    Throughout hhis career, for Stratton was a deposit of 16,
    of diffeent types and each of different languages
    oof the Braves.

  32. Great delivery. Solid arguments. Keep up the great effort.

  33. Czy ten wpis jest aktualny?

  34. Hurrah, that’s what I was exploring for, what a material! existing here at this web site, thanks admin of this web site.

  35. 35 Anonim

    Dzien dobry wszystko jest bardziej lub mniej ladne ale zupelnie nie umiem odczytac skrotow pech ale prosze bardzo o odtajnienie pozdrawiam alicja

  36. I enjoy what you guuys are usually up too. This
    type of clever work and exposure! Keep up the awaesome works guys I’ve added you
    guyys to blogroll.

  37. I’m gone to tell my little brother, that he should also visit this blog on regular basis to take updated from newest reports.

  38. Actually when someone doesn’t know afterward its up to other people that they will
    help, so here it takes place.

  39. outside wireless security cameras

  40. If you desire to grow your experience simply keep visiting this site and be updated with
    the newest gossip posted here.


  1. 1 house business
  2. 2 body image research paper

Dodaj komentarz