maliny

24Sty08

ściegi na drutach - maliny

wymagana liczba oczek: wielokrotność 4 o.

Rząd 1 [LS]: *[1p, 1l, 1p] na jednym oczku; razem3p*.
Rząd 2: l.
Rząd 3: *razem3p, [1p, 1l, 1p] na jednym oczku*.
Rząd 4: l.

Powtarzaj rzędy 1-4, by uzyskać ścieg Maliny.



23 Responses to “maliny”

  1. 1 Oliwia

    mam kolejne pytanie co do tego ściegu. Próbowałam go robić, kombinowałam na różne sposoby, ale dalej jest coś nie tak. Nie mam pojęcia o co Ci chodzi z tym: ‚razem3p’. Kombinowałam w ten sposób, że zwyczajnie robiłam 3 prawe. Czyli wychodziły wtedy 4 o., bo na jednym oczku p,l,p, a potem 3p. Jednak po zrobieniu kilku rzędów, nie widzę malin 😦 Chyba coś źle wymyśliłam 😛 Może mogłabyś dodać jakieś video lub po prostu napisać jak to robić 🙂

    Pozdrawiam i czekam z niecierpliwością na odpowiedź.

    P.S. Świetna stronka, naprawdę! Z nią drucik nie jest straszny 😉

  2. miło Cię znów widzieć 😀

    razem3p, podobnie jak razem2p [tylko ilość oczek inna ;)] polega na tym, że przerabiasz je razem, tzn. kiedy masz zrobić razem3p, to wsadzasz prawy drut w te 3 oczka w ten sam sposób, jak do przerobienia zwykłego prawego oczka i przeciągasz przez nie nitkę, tworząc jedno oczko. w tym momencie liczba oczek zmniejsza się o 2, a w razem2p o 1. potem jednak przy robieniu 3 oczek z jednego – [1p, 1l, 1p] na jednym oczku – znów masz tyle samo oczek na drucie, więc ich liczba jest stała, choć po drodze cały czas się zmienia.

    jakby było Ci trudno zrobić razem3p, bo będzie za ciasno i niewygodnie, to rób to oczko jak p odt [w skrótach jest video] – różnicy w wyglądzie ściegu nie będzie, a po prostu łatwiej przeciągnąć nitkę przez te 3 oczka.

    i stwierdzam niestety, że pomyliłam się przy rozpisywaniu tego ściegu 😦 mea culpa, powinno być w rz. 2 i 4: l.
    poprawiłam już w ściegu, ale daję Ci znać, bo może masz gdzieś to już zapisane 🙂

  3. 4 monika

    przepraszam za glupie pytanie.. ale co to znaczy ‚[1p, 1l, 1p] na jednym oczku’..znaczy trzy razy mam przerabiac jedno oczko? w ten sposob nie wracaja dwa oczka,
    tak moze bezmyslnie. ale dopiero staram sie uczyc robienia na drutach i nie wszystko jest dla mnie zrozumile. z gory dzieki..

  4. 5 Ewa

    ale jak zaczynam w ten sposób to maliny wychodzą mi na lewej stronie 😦 jako pierwszy rząd chyba trzeba przerobić lewe, a może coś poknociłam?

  5. 6 Ewa

    przeoczylam [LS] ale ze mnie gamoń 😉

  6. 7 gabka

    Super scieg, ale jako poczatkujaca nie wiedzialam do konca jak to rozpoczac.Znalazlam video…http://www.youtube.com/watch?v=1YLdWSA6J3c&feature=related
    P.S.Super strona.Zapisalam w ulubionych;-)

  7. I completely love this website 😀 going to have
    to put this on my blogroll.

  8. Hi! I simply would like to give you a big thumbs up
    for your excellent info you have here on this post. I’ll be returning to your web site for more soon.

  9. Hey! This is kind of off topic but I need some guidance from an established blog.
    Is it very hard to set up your own blog? I’m not very techincal but I can figure things out pretty fast. I’m
    thinking about creating my own but I’m not sure where to start. Do you have any points or suggestions? Thanks

  10. Hello, constantly i used to check webpage posts here early in the dawn, since i like to
    find out more and more.

  11. It doesn’t matter if you are wearing them on the top of your head for fashion, or to protect your eyes, it’s hard
    to go wrong with a pair of Chanel sunglasses. The second option is to sell designer inspired celebrity sunglasses.
    Celebrity sunglasses come out with polycarbonate moldable frames and
    lenses.

  12. Hi there! This is my first visit to your blog!
    We are a team of volunteers and starting a new initiative in a community in the
    same niche. Your blog provided us useful information to work on.
    You have done a outstanding job!

  13. Bardzo fajny aspekt. Dodałem twojego bloga do zakładek.

    Interesujący wpis.
    Jak zwykle konkretnie potraktowałeś temat.
    Zwyczajnie nie mam niczego do dodania :). Najlepszy artykuł jaki ostatnio czytałam!

    Nie mogę powstrzymać się od komentarza. Znakomity wpis.
    Siemka 🙂

  14. Thanks for the marvelous posting! I definitely enjoyed reading it, you’re a great author.
    I will be sure to bookmark your blog and
    will eventually come back very soon. I want to encourage that you continue your great writing, have a nice day!

  15. Howdy! I just would like to give you a big thumbs up for the great information you have here on this
    post. I will be coming back to your site for more soon.

  16. Wspaniały materiał, aż zachęca do dalszego czytania

  17. The catering business people require these vehicles to supply food to several locations.
    It is important for the seller to be sure and confident that he is taking the right step.
    Therefore, you may just leave the lot in a car that has only been owned by you.

    It will show your projected sales and profits and cash flow, out of
    which we build the financing strategy.

  18. When some one searches for his necessary thing, so
    he/she wishes to be available that in detail, so that thing is
    maintained over here.

  19. best wifi home security camera


  1. 1 ściegi « nie taki drucik straszny, czyli dotykanie kolorów
  2. 2 bmw service chino hills ca
  3. 3 credit report carefully

Dodaj komentarz